
"Учитись - важко, а учить ще важче,
Але й на мить не можеш зупинитись ти.
Як дітям віддаси усе прекрасне,
Досягнеш сам значної висоти".

Ірина Іллівна працює над проблемою "Впровадження інтерактивних методів навчання в 10-му класі". на уроках учитель навчає спостерігати за речовинами під час проведення хімічних дослідів, зіставляти побачене й почуте з прочитаним у підручнику, аналізувати й робити висновки.
вчитель постійно розширює світогляд учнів, розвивсає навички експерементування, які будуть використовувати учні в своєму подальшому житті.
Для активізації пізнавальної діяльності учнів учителем розрорблений ряд нестандартних уроків (урок-диспут, вікторина, подорожі), проведення яких сприяє розвитку інтересів дітей до вивчення даного предмету. Ірина Іллівна є активним пропагандистом вивчення природи і багатств рідного краю та всієї України не тільки під час уроків, а й позаурочних заходах.

Морозова Г.Л. - голова методичного об'єднання, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою "Краєзначий підхід у особистісно орієнтованому навчанні школярів у курсі географії".
Сколота О.Б. - вчитель біології, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Працює над проблемою "Еколого-краєзнавчий підхід у особистісно орієнтованому навчанні при викладанні предметів природничого циклу".
Доля М.О. - вчитель біології.
Марченко О. В. - вчитель хімії, спеціаліст. Працює над проблемою "Особистісно орієнтоване навчання на уроках хімії".

Учителі переконані, що успішність педагога полягає у його компетентності, глибині знань, розумінні душі дитини, можливості розвиватися й змінюватися.
Уучителы методичного об'єднання працюють над проблемою "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках та інноваційні аспекти особистісно орієнтованого навчання з використанням краєзнавчого та екологічного підходу у вихованні громадської свідомості учня".
Уучителы методичного об'єднання працюють над проблемою "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках та інноваційні аспекти особистісно орієнтованого навчання з використанням краєзнавчого та екологічного підходу у вихованні громадської свідомості учня".
Для розв'язання цих завдань учителі методичного об'єднання своюпедагогічну діяльність спрямовують на формування особистості учнів, збагачення їх інтелекту, практичних умінь, ідейно-моральних устремлінь. наслідками цієї роботи стали: участь учнів у МАН; олімпіадах; Всеукраїнських конкурсах; екологічних акціях; у туристично-краєзнавчих експедиціях; у конкурсі-огляді екологічних бригад; у Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі "Колосок".
На базі школи під керівництвом вчителя географії працювала міська творча група вчителів географії "Використання краєзнавчого матеріалу на уроках географії", результатом роботи якої став семінар вчителів географії за темою "Каєзнавчий підхід у особистісно орієнтованому навчанні у курсі географії". Вчитель географії Морозова Г.Л. видала методичний посібник до спецкурсу "Фізична географія Полтавської області та Полтави".
Під керівництвом учителів біології (Шпильки Т.В., Сколота О.Б.) учні школи приймають активну участь у різноманітних конкурсах, акціях. В рамках яких проводяться бесіди; прибирання прилеглої до школи території; розповсюджують агітаційний матеріал на природоохоронну тематику; виготовляють газети, плакати природоохоронного змісту, школярі приймають активну участь у акціях "Підгодуй птаха", "Не руби ялинку".
Вчителі методичного об'єднання для розв'язання завдань використовують різні форми методичної роботи, серед яких значне місце відводиться позакласним заходам як протягом року, так і під час проведення "Декади природничих дисциплін".
Пріорітетними напрямками роботи методичного об'єднання вчителі визначають:
- впровадження краєзнавчого принципу у формуванні основних компетентностей учнів;
- робота з обдарованими дітьми;
- застосування краєзнавства як засобу активізації навчально-виховної роботи при викладанні предметів природничого та суспільного циклу;
-впровадження інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, застосування мультимедійних технологій.



